رواية نجمه سرقة قلبي الفصل السادس 6 بقلم نور محمد


 رواية نجمه سرقة قلبي الفصل السادس 6 بقلم نور محمد


#البارت_السادس

نجمه بصدمه وغيظ:انت بتخرف تقول ايه ازاي عاوزني افضل هنا معاكم والنهاردا ليله دخلتك عليها 


ابتسم رعد بخبث كبير قال:وفيها ايه ياحلوه انتي مراتي واميره كمان مراتي وعادي تفضلوا هنا سوى قدام راجلكم اللي هو انا 


خلص رعد كلامه وقرب من نجمه وغمز لها وهو بيبص عليها برغبه وخبث وكمل:وبعدين يانجمه مش يمكن اميره متكفـ'يش وحتاجك انت كمان ياجميل 


نجمه بصت عليه بصدمه وزهول كبير من وقاحته قدامها ورعد مد ايده وقفل الباب كويس ومسك ايد اميره بحب وتوجه لدولاب بتاعه وخد منه قميص نوم حلو اوي عطاه لاميره ببسمه وقال: ياله ياقلبي ادخلي خدي شور وغيري هدومك علشان ليله دخلتنا النهاردا ياميرو


اميره ابتسمت ليه وجرت على الحمام بكسوف ونجمه ذاد غضبها اكتر فمسكت الباب بقوه وبقت عاوزه تفتحه بس بدون فايده


نجمه بحده: رعد هو الباب مش بيفتح ليه انا عاوزه اخرج من هنا 


رعد ابتسم بخبث وقرب منها اوي وقال قدام شفايفها: الباب مقفول يانجمه والمفتاح معايا انا وزي ماقولتلك مفيش خروج من هنا الليله تمام 


نجمه نفخت بضيق من كلامه وقعدت تدبدب في الارض زي الاطفال وقالت: ماشي يارعد براحتك 


رعد ابتسم على طفولتلها قدامه وتوجه لدولابه اخد منه هدووم وقلع جلبيته قدامها ونجمه شهقت بصدمه وقالت: انت بتعمل ايه استني لما تطلع ست الحسن من جوه وابقى غير في الحمام او بره في غرفه تاني 


رعد ابتسم بخبث ورد عليها: طيب واغير في الحمام او في غرفه تاني ليه انتي مش غربيه يانجمه انتي مراتي 


نجمه بلمت فيه بصدمه ورعد قرب منها وهمس في ازنها بوقاحه وقال: وبعدين ياجميل احنا شوفنا كل حاجه سوى كده كده يعني مفيش داعي للكسوف بينا 


نجمه وجهها بقى احمر من الكسوف ورعد ضحك اوي عليها وكمل تبديل هدومه ونجمه حطت ايدها على عنيها بكسوف واحراج منه 


رعد بخبث: فتح عنيكي القمر ياجميل انا خلاص خلصت 


نجمه بعد ايدها عن عنيها وقالت بضيق: والله انت ماشوفت بربع جنيه تربيه 


ضحك رعد بقوه لسه هيقرب منها طلعت اميره من الحمام بكسوف ونجمه بصت عليها بصدمه وقالت:وانتي معداش عليكي ريحه التربيه اصلا ايه اللي انتي لابساه ده يابت


اميره اتحرجت منها ورعد ابتسم وقرب من اميره بخبث وقال:متزعليش منها ياقلبي دي غيرانه من جمالك بس وانت بقيت زي الموز بالقشطه عاوز بس تتكشر وتتاكل اكل 






اميره ابتسمت بكسوف منه ونجمه ادايقه اوي من كلامه وحست بغيره كبيره تجاهه 


ورعد اخد اميره وتوجهه لسرير بس قاطعته نجمه وهي بتقول:انا هدخل انام في الحمام مش هقدر افضل هنا للامهزله دي 


وفعلا توجهت للحمام بس رعد مسك ايدها بسرعه وقال:اقفي عندك انتي رايحه فين النوم في الحمام حرام اصلا 


نجمه بحده:سيب ايدي وملكش دعوه بيا انا هنام مكان مانا عاوزه 


رعد ادايق اوي من عنادها فجذبها ليه بقوه وقال:خلاص مش هنعمل حاجه قدامك تمام كده


نجمه بعند:لا انا مش عاوزه انام هنا معاكم هطلع بره يعني هطلع بره 


رعد تهند بضيق منها بس ابتسم بخبث وحملها بسرعه وتوجه لسرير ونام بيها وهو مكبلها بين ايديه وقال:وانا قولت مفيش خروج من هنا يعني مفيش خروج وياله نامي بقى 


نجمه بقت تتحرك بعنف علشان يسيبها تبعد عنه بس رعد كان حاضنها بقوه فقالت بحده:رعد ابعد عني انا مش عاوزه انام جنبك مش عاوزاك ابعد عني بقى 


رعد بعند:لا مش هبعد وهنام كده وخلصيني بقى علشان انا عاوز انام كمان 


وكمل بزهق:مش كفايه ضيعتي عليا ليله دخلتي انا واميره حبيبتي 


نجمه بسخريه:كملها ياحبيبي هي انا اللي ماسكه فيك سيبني اخرج وكملها براحتك 


ابتسم رعد بخبث وقال:لا بكره تتعوض بقى هي اميره هتروح مني فين؟


وبص على اميره ببسمه وقال:تعالي ياحبيبتي نامي هنا جنبي 


اميره توترت اوي منه ونامت جنبه بخوف ونجمه دفعته بقوه وقالت:طب ابعد شويه كده اخد نفسي منك ايه ثعبان عاوز تخنقني 


ضحك رعد ضحكه جميله اوي وقرب همس في ازنها بخبث وقال:بصراحه انا مش عاوز اخنقك عاوز ابلعك جوايا علشان تفضلي معايا ديما 


نجمه اتكسفت اوي منه وغمضت عنيها ومردتش عليه ورعد قرب منها بحب وقبلها جنب شفايفها برغبه وقال:عارفه يانجمه لولا ان اميره جنبي دلوقتي انا كنت اكلتك بجد بس المشكله اميره حبيبتي بتغير عليا اوي 


نجمه كان فرحانه اوي من كلامه الاول بس اخر جملته دايقتها فقالت بضيق وتريقه:بتغير عليا اوي.. نا.. نا دمك تقيل اوي روح لها مدام كده وحل عني بقى 


رعد سمعها وبالعند فيها ضمها بقوه لصدره ودفن وجهها كله في صدره العريض وقال:لا انا مرتاح كده نامي بقى علشان انا جعان نوم 


نجمه رغم ديقها منه بس ابتسمت بسعاده وحست بدفئ جميل اوي في حضنه وزهبت لنوم عميق فورا


ورعد بص عليها لقاها راحت في النوم فبعد عنها وبص على اميره وقال:انا اسف يااميره عارف اني بستغلك علشان انتقم منها بس هي يومين بالكتير وهطلقك وكمان هقنع ابوكي يوافق على حمدي حبيبك وهجوزكم بنفسي كمان وعد


اميره ابتسمت بسعاده كبير من كلامه لان ابوها كان رافض حبيبها حمدي لانه مش معاه شغل علشان يقظر يتقدم لها علشان كده رعد عرض عليها يجوزها يومين بس وبعدها هيصلح كل حاجه وهيجوزها كمان لحمدي حبيبها وهيشغله عنده شغلانه حلوه بمرتب كويس كمان 


اميره بفرحه:شكرا يارعد بيه شكرا اوي 


رد رعد ببسمه:العفو يااميره ده حقك ودلوقتي خدي المفتاح ده وغيري هدومك الاول ونامي بره في الاوضه اللي جنب اوضتي ماشي 


هزت اميره رأسها بطاعه وقبل ماتخرج نادى عليها رعد بصوت واطي:اميره استني عاوز اقولك قبل ماشمس تطلع تاجي هنا بسرعه ماشي اوعي تنسى


اميره ببسمه:حاضر يارعد بيه 


رعد ابتسم لها واميره خرجت ورعد اخد نجمه جوه حضنه تاني بحب وقال:انا حبيتك اوي يانجمه ومكنتش عاوز اعمل كل ده معاكي بس انتي جرحتيني اوي ومحتاج وقت علشان قلبي   يخف وجعه منك 


خلص كلامه وحضنها بقوه وقبل شفايفها برقه ونام بعمق 

****************






وفي صباح اليوم التالي 


الخدامه بصدمه:اللحق ياحج احمد في مصيبه 


احمد بقلق:في ايه ياوليه مصيبه ايه اللي بتكلمي عنها 


الخدامه بخوف:رشا هانم يابيه كنت معاها النهاردا بأكلها زي كل يوم وفجأه تعبت مني وكانت بتر'جع اوي ووشها بقى لونه اصفر فشكيت فيها وجبت اختبار حمل وطلع اجابي يااحج 


احمد بصدمه وغضب:قصدك ايه بالكلام ده يابت 


الخدامه بخوف:قصدي ان الهانم رشا حامل ياحج وغلطت مع حد او في واحد ضحك عليها و


قاطعها احمد بغضب رهيب وقال:انتي بتهببي تقولي ايه يابت انتي ناديلي عليها حالا


للخدامه بخوف وطاعه:حاضر ياحج فورا


وفعلا نادت على رشا واحمد كان بيبص عليها بغضب كبير وصرخ في وجهها بقوه وقال:مين اللي عمل فيكي كده يارشا انطقي حملتي من مين ياخا*طيه؟!


رشا كانت بتترعش قدامه بخوف ومش فاهمه منه حاجه فقرب منها احمد بغضب اعمى ومسكها من شعرها بقوه وقال بحده:بقولك انطقي مين عمل فيكي كده يابت احسن ادفنك مكانك هنا ده عااار يابت المركوب 


رشا بقت تبكي قدامه بقوه زي الاطفال وهي خايفه وموجوعه اوي منه واحمد جن جنونه من سكوتها قدامه 


فرفع ايده عليها بدون وعي وخلاص هيضربها بس رشيد وقف قدامها بحمايه واخذ الكف مكانها 


احمد بصدمه:انت بتعمل ايه هنا يارشيد حميتها مني ليه الخا*طيه دي 


رشيد بألم وخوف من رده فعل ابوه:علشان رشا تبقى مراتي يابوي 


احمد بصدمه وزهول:انت بتقول ايه مرتك..مرتك كيف يارشيد ووووو


#يتبع...بقلم نور محمد

#نجمه_سرقت_قلبي


                الفصل السابع من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا  

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×